TOMÁŠ:
"Už jako malej kluk jsem věděl, že motorky budou pro mě to pravé. Díky mému strejdovi, který motorky miloval stejně jako já, mi doma ze stodoly vytáhl vrak staré Jawy 50. Bylo potřeba udělat pár zásahů a oprav, ale netrvalo dlouho a už se kouřilo z výfuku. Když jsem osedlal tento poskládaný "stroj" ze všeho možného, tak mi bylo asi 8 let. Vydržel jsem na tom jezdit až do svých 13 let. Motorka šlapala dobře, ale už tam byl asi třetí motor Jawa 50.
Časem ale přišlo pokušení přejít na něco většího a silnějšího, tak jsem začal shánět. Netrvalo dlouho a sehnal jsem z vedlejší vesnice pekelnou Jawu 250 kejvačku. Byla sice v žalostném stavu a ani nešla nastartovat, ale vzal jsem ji a doma jsem se hned vrhnul do oprav. Na ten okamžik, kdy se mi podařilo Jawku "oživit" už asi do smrti nezapomenu. To byla nepopsatelná radost a těšení až na ni vlezu a poprvé otočím plynem až nadoraz. Rychle jsem Jawku ustrojil a chystal se na vyjížďku kolem naší vesničky. Bohužel přišla komplikace, neměl jsem benzín :( . Jediné kde jsem ho mohl získat, tak byla tátova sekačka:) Tak jsem vzal hadičku, nacucnul a už se čerpalo do Jawky. Když bylo načerpáno, tak jsem se oblékl a hůrá na první jízdu. Byl jsem mile překvapen, motorka šlapala jak hodinky a byl to obrovskej skok z Jawky 50. Musím říct, že jsem s ní byl spokojenej, do té doby než mi ji můj bývalý "povedený" kamarád sebral bez dovolení od baráku a vyboural ji. Tak jsem ji se slzama v očích odvezl do železa a začal jsem pokukovat po nečem novém.
To už mi bylo 15 let a tak jsem si říkal, že rok počkám a udělám si ŘP a začnu jezdit ofic. Tak to taky tak dopadlo. Nastoupil jsem do autoškoly, v 16 letech udělal závěrečky a už jsem byl vlastníkem ŘP A1. To bylo sice hezké, ale nebylo na čem jezdit. Díky svému milovanému dědovi, kterej stál vždy při mě, všechno mě dovoloval a ve všem mě podporoval, tak mi jednoho dne řekl, ať si vyberu nějakou motorku, že mi ji koupí. Tak jsem okamžitě štestím bez sebe leťel hledat moto. Netrvalo dlouho a už mi doma stála Honda NSR 125 rok 91. Byl to super stroj, který měl v TP 11kw, ale jinak měl cca 20kw. Dokázala jet i 160 km/h. Hodně mě naučila a najezdili jsme spolu hodně kilometrů. Proto když při prodeji mi ji kupec rozštípal, tak mi ji bylo hodně líto. Po docela ostrém rozhovoru, si ji kupec odvezl a pak už ani nevím zda ji opravil. Moto se prodalo a začaly mě lákat auta. Udělal jsem si ŘP na auto a začal jsem pokukovat po autech. Kdybych tady měl všechny auta popsat, tak tady budu opravdu dlouho :). Budu se držet pouze motorek.
Myslel jsem si, že už umím jezdit a že si koupím už něco silnějšího. Tak jsem si pořidil Kawasaki ZX9R rok 98. Bylo to takový peklo, že se u mě dlouho neohřála a já se vrátil nohama na zem a vyměnil jsem to za Hondu CBR 600F rok 98. Na tuto motorku taky nikdy nezapomenu, byl to perfektní stroj na naučení. Supr ovladatelnost, jízdní vlastnosti a hlavně jízda se svým milovaným baťůžkem, byl úplně bez problémů.
Po nějakém čase jsem se začal poohlížet po něčem jiném a domů jsem si přivezl Suzuki GSXR 600 K1. Ta mně i mému baťůžku přirostla k srdci asi nejvíce. Na tu nikdy nezapomeneme a doufám, že ji někde potkáme v takovém stavu, v jakém jsme ji prodávali. Byla opravdu vymazlená a opečovávaná.
Dne 14.07.2011 jsem koupil vysněnou Hondu CBR 954 RR. O té se tady na tom webu dozvíte více, jak se na ní pracuje přes zimu a budou se tu zveřejňovat výlety a moto srazy.."